Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Julias födelsedag!

Tjofräs! Idag fyller då jag år, 17 år blir man nu. Tiden går så fort, känns ju som det var kasnke 2 år sedan som vi lekte på lågstadiet med att jaga killarna i klassen och pussa dem, pussjage tror jag vi kallade det. Det var hur kul som helst, och desto roligare var ju när jag och min kusin delade på en pojkvän som var ett år äldre än oss haha!

Jag har blivit grattad av rätt så många, eller, inte som att dem sagt det till mig, men dem har skrivit det på sina bilddagböcker och på sina bloggar, vi tackar för det!

Jag har fått en ny mobil idag. En Sony Ericsson W595i. En blå en. Jag gillar den mycket.

Snart kommer nog Emelie, Roger och Donna hit, Donna är en rottis.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0