Hemma igen, fan vad trist...!

Hej... Nu är jag hemma, tyvärr kan vi väl säga till det. Igår var den roligaste dagen på hela detta året! Jag menar det också, förutom när vi var på restaurangen och när vi kom hem, annars så. Vi bowlade, jag, Apple, Evelyn och Sune, Mac och Nardie spelade biljard dem. Jag betalade för allt! Men fick tyvärr tillbaka pengarna dagen efter (alltså idag). Vi spelade bowling i 1 timme först, jag vann och jag fick 3 strikes (?), sedan spelade vi en timme till, då kom jag sist.. Dålig förlorare som attans! Men jag kastade klotet snabbast av alla, 32km/h som snabbast tror jag.

Sedan skulle vi äta på restaurang, eller inte precis en restaurang, det var väl mer en pizza-krog. Vi alla beställde, tog varsinn dricka. En timme fick vi vänta tills dem kom och ta till oss att det tog lång tid, eller inte ens det! Vi fick fråga varför det tog så lång tid.! Dålig service ska ni veta, vi fick våran mat till slut, efter en timme då. Åt upp, sedan behövde vi inte betala ett skvatt för någonting, superbra!

Min vecka i Härnösand har varit 1OO% superbra! Jag älskade varje sekund av det. Jag saknar det redan och kan fortfarande inte fatta att i morse var jag där. Och nu är jag här, framför min egna dator och skriver, i mitt egna rum. Jag börjar alltid gråta då jag tänker på det, som nu. Det är svårt att hejda dem från att rinna, det går inte, jag vill inte heller, jag vill få ut allt. Men har på webkameran så jag kan inte, alltså, jag och Mac sitter och pratar.. På msn, som vanligt.

Jag älskar honom nu mer än någonsin! Jag gråter bara jag tänker på att jag inte är där nu, att jag inte kommer att träffa honom förän om några månader igen! Hoppas han tar väl hand om mitt hjärta, eftersom jag lämnade kvar det där hos honom, bokstavligt och bildligt talat. Jag ska lätt dit igen, snart, så snart jag bara kan, i Juni sa Sune att då ska dem ha en grillfest igen, precis som dem hade det förra året, då är jag bjuden sa han.

JAG SAKNAR, ÄLSKAR, AVGUDAR MAEMARK GONZALES MONTES!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0