Härnösand!

Tja! Ren fakta, jag är nu fortfarande i Härnösand när jag skriver detta. Sitter nu på Maemarks rum och lånar hans data lite snabbt, ensam hemma och allt. Lite läskigt, men jag ska lägga ner med att vara blyg som en myra och ska istället vara en social jävel!
   Snö är det fortfarande och jag gillar det något enormt mycket! Julia Hjärta Snö! Hoppas då inte att han har något emot att jag sitter här och skriver detta lite snabbt. Han är på jobbet nu och ja, som jag sa så är jag ensam. Ska snart ta mig en snabb dusch, fixa mig, ska nog äta innan. Sedan är jag ju klar. Idag har jag ingen aning om vad jag/vi ska göra. Igår gick jag ut en liten stund själv då ändå han var i skolan, jag ville ju få mig lite frisk luft, och det fick jag också.
   Nu har jag sett Grudge 2 också, känner mig seg och lite efter men jag har nu sett den iallafall, den sög..! Den var ju inte läskig precis, skrattade åt dem och så vidare, det ska man nu inte göra på skräckfilmer. För er som inte visste, jag älskar skräckfilmer!

Well, i söndags då jag åkte hit så började min resa i Göteborg såklart, sedan åkte vi vidare till nästa stopp som då var Alingsås. Efter Alingsås kom vi till Skövde C. Sedan åkte vi vidare och kom till Katrineholm, en riktig håla om ni frågar mig. Sedan kom vi till Södertälje syd och efter Södertälje syd så kom vi till det jag fruktade allra mest, STOCKHOLM. Där skulle jag byta tåg till Sundsvalls tåget, vet ni vad, jag lyckades! Spår 6 ropade dem ut i högtalarna att det skulle gå ifrån, jag hittade det! 
   Sedan från Stockholm så åkte vi först till Arlanda, flygplatsen för er som är efter. Från Arlanda så drog vi vidare till Uppsala C, sedan Gävle C och där blev vi 15minuter försenade på grund av att det var någon som var tvungen att åka ambulans till sjukan. Sedan åkte vi vidare och kom fram till Söderhamn. Sedan Hudiksvall, till sist tågets slutstation, SUNDSVALL! Från Sundsvall så åkte jag buss, tog ett tag eftersom bussen var försenad den med. Sedan kom jag fram till Härnösand och när jag gick av så tog jag direkt snö i handen och log!

Ja, det var väl det jag hinner med nu, vill inte sitta alltför mycket vid hans data...

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0