Friday the 13th!

Hej! Jag kommer seriöst att dö(!) om jag inte får se Friday the 13th! Den verkar ju hur bra som helst och jag vill se den något så otroligt mycket! Någon som vill se den med mig nu i helgen någon gång? För jag vill ju helst slippa be syrran att ladda ner den innan jag ens sett den och den kanske inte ens är bra!

Funderar på att ha någon filmkväll någon gång.. Det är mycket frestande. Eftersom mina föräldrar åker till Cypern vecka 21,22 eller 23, vet inte exakt vilken vecka, så kan jag ju ha det någon helg där. Men har APU alla de tre veckorna. Men... Jag ska ju inte bo där på helgerna, bara på vardagarna och hjälpa till (alltså på det stället där jag ska praoa). Får väl ta moppen dit eller något, aaw min lilla Doris, snart kommer vi ut på vägarna igen och brummar vi två!

Sitter iallafall på datakunskapen nu, segt. Jobbar med PowerPoint, men nu är jag trött och orkar inte längre hålla på med det. Så därför sitter jag vid bloggen som fått et flipp och visar min gamla layout istället för min nya. Fy fan!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0