Fredagen den 13:e!

Tjena! Idag är det fredag, jag har varit här i 6 dagar redan. Men det är nu fredagen den 13:e.. Lite läskigt men ingenting har hänt mig iallafall så jag tror då inte på den skiten, varför skulle jag ens tro på det?
   SItter nu iallafall och inte gör ett enda jävla skit. Har rent ut sagt tråkigt. Pratade lite strunt med Maenard förut, om typ.. Inget, vi sa hej, han frågade vem det var jag chattade med på msn, en kompis svarade jag, sedan frågade han när jag skulle hem och han frågade om jag hade tråkigt. Kul samtal?

Well, musik är gött ska ni veta, jag har börjat gilla Alannah Myers - Black Velvet, jag är nog lite weird trots allt. Men jag tycker den är skön på något sätt, på sitt egna lilla vis. När jag kommer hem på söndag ska jag sjunga sönd, jag saknar att sitta för mig själv och bara sjunga som en jävla gapande galning.
   Jag tycker nu också att The Beatles - Let it be är bra också, men den har jag gillar ett tag nu men har aldrig vetat att det är dem som sjunger den, gjort den eller vad dem nu har. Vet att dem sjungit den iallafall.

Nu vet jag inte vad som ska göras idag, har ju nu då allmänt tråkigt och hörde nyss en moppe utanför, moppe!? Hallå det är ju fan as kallt ute, men jag gillar det.

I'm a big, big girl in a big, big world
It's not a big, big thing if you leave me
But I do, do feel that I do, do will
Miss you much, miss you much...
Är 17 om 9dagar! Hälsa mig gärna grattis då?

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0