Första heldagen hemma på en vecka, skola för den delen också, och optikern.

Hej! Idag var den första dagen jag varit hemma en hel dag på en vecka, ska bara säga att förra veckan var den bästa nu på hela året, hittills, förhoppningsvis kan jag åka dit i sommar och vara där ett tag, flera veckor!
   Lite snö idag, kallt i morse. Lite småfakta som ni inte ens vill läsa tror jag, skriver det ändå.

Var hos optikern idag, igen. Hämtade glasögonen och skaffade mig månadslinser. Så nu ska jag se varje dag, mina papper för övningskörning har kommit och jag ska köra som en galning, eller inte.

Nu ska jag inte göra någonting resten av dan, ska nog bara.. Äta, sitta här, se på tv.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0