En pajas lektion på lektionen Hundar!

Hejsan! Nu sitter jag här ännu en kväll och skriver, det är i princip endast på kvällarna jag hinner skriva här. Men vad ska man göra?

Idag hade vi ännu en lektion av Hundar. Det var en mycket flummig lektion och jag skaffade mig en hundvän, EGON! Sedan så om jag tittar ner på min högra arm så är den helt kladdad på, vems fel om inte Shannon?! Revenge kallas detta som jag kommer att göra Shannon! Men än så länge så vet jag inte vad jag ska göra för att hämnas haha!

I helgen ska jag iallafall på bio, Friday the 13th. En skräckis! Även om jag blir helt själv så ska jag se den, jag gillar skräckisar, är galen i skräckisar.

/J

shannon

JAG KAN HÄNGA MED PÅ BIO!

men hahahah, jag är bäst och du kan inte hämnas :D

2009-02-27 | 08:48:19 | http://ladydelish.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0