En kväll hos Inger!

Hej! Jag var hos Inger förut, min mamma två. Hon fyller 6Oår! Grattis! Det var trötta familjen där uppe om man säger det så. Hon hade haft besök under hela dagen, och hon har bara suttit i sin fotölj sedan klockan elva. Hon har precis haft en operation i hennes ena knä för att hon ska kunna gå bättre, förhoppningsvis kommer hon att kunna göra det snart, och cykla med mig i Olofsbo! Fast, har ingen sommarstuge där längre, så det blir lite svårt för mig att ha en cykel där nere...

Innan vi skulle gå gav jag Inger en kram, vi hade på en skiva med Evelyn (Maemarks mamma) och Inger sa att "Nu ska vi dansa lite Julia". Och det gjorde vi lite lätt, det var riktigt roligt och sedan sa Inger till kvinnan som kommit lite tidigare med sina två barn att "Vi lyssnar nu på Julias svärmor, det är hon som sjunger." Så, jag har en svärmor! *Smile*

Nu sitter jag här, tittar på Simpsons.. Här är lite bilder på mig med glasögon, och en blodig bild från igår och en bild på Inger från ikväll.

hehexD:)sfgf<dfsf

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0