Dagen innan Julias födelsedag, suger rent ut sagt!

Tjena! Min dag började bra! Men verkar sluta som ett enda stort bombnedslag. Dagen jag fruktat i alla dessa 11månader och 1O dagar har kommit. Maemark ska troligtvis tillbaka till Filippinerna, och han flippade över totalt för att jag inte kunde hänga på dit. Men jag måste sluta skolan, få mina betyg, slutbetyg i TREAN. Så att jag kan få mig bra jobb, pengar, ett liv efter jag slutat, så jag kan flytta hemifrån. Men det jobbiga är ju att han är en del av mitt liv nu. En mycket stor del av det. Men han verkar inte bry sig.

Ännu en kille lämnar mig, som vanligt. Alla killar jag haft har lämnat mig i sticket, bara struntat i mig och skitit i vad jag känner. Bara dragit, slutat prata med mig. Vad ska man göra? Jag kan ju inte kontrollera hans liv, även om jag önskade att jag kunde. Hans val! Inte mitt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0