Bamba-Kärring-Attack!

Hej! Idag fick Ebba flipp på en av bambatanterna i skolan, bambatanten flippade på Ebba först och sedan gjorde Ebba samma sak. Det blir lite skrik i bamba om man säger det så. Folk tittade skumt på oss. Det började med att vi "bråkade" om vem som skulle få en tallrik först, Ebba tänkte dra med sedan drog Shannon bort handen och drog med hennes kort, men ingen av dem fick (Synd för er). Sedan drog jag mitt kort, jag fick en tallrik, bambatanten kom och sa till Ebba att "du drar för fort".

Sedan kallade bambatanten Ebba för "skit unge, dum i huvudet" och sa "hållkäften" till henne. Sedan gick Ebba, för hon var inte hungrig längre, så kvar blev jag och Shannon med varsinn tallrik. Vi tog våra glas och så vidare och bambatanten, Jonna tror jag hon heter, en kort sak. Hon stod och pratade skit om Ebba med oss eller något! Jag höll seriöst på att pissa ner mig av skratt, men jag gjorde det inte!

Idag ska jag till stallet, första gången på länge så ska jag rida! Rida min sötaste häst någonsin! Ska rida, rida, rida!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0