Bajs på jackan!

Hej! Om du är nyfiken över min rubrik så ska jag säga varför jag skrev så, när jag skulle hme från skolan idag, såg jag två tjejer stå på trottoaren, en av dem stod mycket stilla medans den andra tog upp en servett ur sin väska, sedan skrattade hon lite och flyttade på tjejens som stod stillas hår och vad får jag se om inte en stor blaja med bajs?! Jo, fågelBAJS!

Glömde nycklarna i pappas bil idag när han körde mig till skolan idag, så han fick åka tillbaka för att lämna dem till mig, det är alltid lika skönt att åka bil till skolan, eftersom jag annars får sitta/stå helt själv på tåget.

Idag ska jag tvinga mig själv att städa rummet, det ser förjävligt ut nu. Ingen vacker syn detta. Kanske blivit lite mognare i mitt tänkande trots allt, jag är ju 17 år nu!

Nu ska jag ner och äta pizza, hemlagad pizza såklart. Ingen köpeskitpizza!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0