Uteritt

Jag och Ljuffen red ut med några från stallet idag, vi var fem stycken som red en bit sedan blev vi tre då Lena med Galso och Katja med Dagur vände då Galsi är så pass ung och inte blivit riden så mycket. Men vi tre fortsatte (Jag och Ljuffen, Inger och Grim, Kattis och Tildra). Vi red i ungefär 2 timmar och vi gjorde ett race på vägen hem, vilken fart dem fick! Det var underbart att få låta han springa hur fort han ville och jag kände hur tårarna rann pga. all luft jag fick i ögonen. Härlig känsla..

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0