TISDAG.

Har jättedålig fantasi om vad jag ska skriva, helt tomt i mitt lilla huvud.

Idag har vi prov på synth, och lite engelska läxa. Rumpelirump! Och sedan har vi två prov denna veckan, en uppvisning med någon hundsjukdom och inlämning på det.

Det är iallafal sju dagar kvar tills Makky kommer hit nu. Och tre dagar kvar tills vi har lov, lov, loooov!

Mollymus - bloggar från Uppsala

Hejhej!! :D

Hur är det med dig?

Kraaamis ^^,

2009-12-15 | 22:25:11 | http://mollymus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0