Spruta nummer 3.

Ja, nu har min häst änrligen fått sig sin sista vaccinations spruta. Han fick den igår kväll och han var så duktig så, han är väl van nu med att alla pillar och stoppar i grejer i hansen och allt sådant vid det här laget. Han är den duktigaste häst som finns på denna stora jord.

Hinner inte skriva mycket mer då jag faktiskt måste äta, och leta efter en bra tjocktröja, så jag inte fryser ihjäl! Och föresten... Det är minus gradigt ute nu! Jag är glad!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0