"POLIS! STANNA!"

Mamma åkte fast för fortkörning igår när vi åkte till stallet, dem hade en kontroll vid Annebergs hus (A-hus också kallat). Det var en 5O sträcka och min kära mor körde 67km/h. Jag har sagt åt henne att hon ska köra lite långsammare där, men nej nej, nu åkte hon på böter för det.

Hur som helst, jag köpte tre julklappar igår, till Sune, Evelyn och Makky! Blev mycket nöjd med dem och idag ska jag nog köpa några till, förhoppningsvis!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0