Jullov!

Sncka om att det är härligt, inga mer prov nu på ett tag, jag kommer att gosa med älsklingen varje dag från tisdag tills den 3:e januari nästa år. Kommer att bli störtskönt!

Nu ska jag snart stänga av min dator. Jag hoppas även på att det kommer att snöa, snart.

Idag red jag på hästen min, skrittade ut på honom tillsammans med Anette, inga fallande människor och inga tänder ramla av. Det var kallt, mycket kallt och lite snö på vägarna, även is så därmed att vi skrittade. Det är mer snö i stallet än vad det är hemma. Irriterande...

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0