Veterinärmottagningen Kusthöjden, igen!

Jajjemen! Dit ska jag igen, denna gången jobba utan lön då det är APU (praktik). Fick tag på Åsa (lärare) nyss och frågade om jag kunde lämna lappen till henne imorgon, det kunde jag! THANK GOD! Så, jag ska till Härnösand i fem veckor, samma som i somras, komiskt! Och så ska jag till Stockholm med bröderna (Makky och Nardie). Det ska bli trevligt.

Mitt photoshop krånglar.. Det står att min "3O-dagars testperiod" är slut :S Jag har ju haft mitt PS i ett år! VAD TUSAN säger jag.. Så måste troligtvis intrallera om på nytt, men det är pappas arbetskamrat som har CD:n, hoppas jag...

Fick halsbanden idag som jag beställt, jättenöjd! Dem är riktigt fina.




Dock fotade med en mobiltelefon, orkade inte gå upp och hämta min system :)

/J

Amanda - Bloggen om Glaskonst

vad bra att du blev nöjd :)

2009-09-01 | 21:08:39 | http://coozie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0