Stallmöte #2

Nu har vi varit på stallmötet, inte mycket folk som det egentligen brukar, men lite komiskt var det. Mitt i stallmötet så hör vi bara dunsar, det lät nästan som att någon var på loftet. Vi väntade en stund till och fortsatte prata, sedan hörde vi det igen, Agneta reser sig upp och tittar ut och säger "Jasper och Othello är lösa" vi alla tittar och frågar, är det sant, är det sant?

Sant var det, där ute var dem och sprang omkring. Jag gick till deras hage för att se vad dem gjort, se där, hagen var helt sprängd. Vi fick in dem och fortsatte sedan med mötet.

Det gick väl.. Bra hehe!

Imorgon blir det skola, klockan 1O.OO. FYYYY!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0