Sömnig

Kan inte tänka mig något annat än att sova nu! Men jag måste börja bli van att gå upp lite tidigare även om det tar emot för mig. Skolan börjar nästa vecka på tisdag.. Jag säger bara BLÄÄ. VIll verkligen inte, fast ändå vill jag för det kommer nog bli lite roligt första veckan ändå, träffa alla och sånt. Men sedan efter ett tag kommer det bli samma visa igen, att man klagar och vill ha lov, "JAG VILL HA LOV NUUUUU!" and so on. Hemskt..

Men idag ska jag ner till Ica, köpa kontantkort samt titta efter post its. Kanske köpa något namnam ;D

/J

Cassandra

Söt header ^^



s: haha njae här i sundsvall har alla en ;)

2009-08-18 | 13:13:30 | http://windsofchange.blogg.se/
Anonym

sv: haha det är tabs till gitarr :P det visar fingerspel/solon :)

2009-08-18 | 13:14:29 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0