Skolstartshopping

Yesbox! Julia har nu handlat en del till skolan, tror allt är klarthandlat, om det nu är ett ord. Men jag hittade in mina kära färgglada post it lappar.. Jag säger kiss och bajjs tills det!

En kalender, 4 överstrykspennor och två stiftbehållare.


Även två block att skriva i och två vykort från Göteborg.


                       

Jag har spenderat 192,5O kr allt som allt, på dessa saker alltså, sedan har jag köpt lite tuggummi, samt en pucko och en chips burk.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0