Nej Nej Nej Nej!

Nu ser jag att mina besökare sjunker igen! Asså, jag vet att jag skriver tråkigt, så jag ska börja fota igen, på riktigt, seriöst och bra! Lovar. Så ni behöver inte sluta läsa. Men idag regnar det, och.. Kameran kan bli förstörd av regnet.. Men ska se om jag kan när det slutat, alla gillar vattendroppar.

Denna statistiken är från den 18 augusti!


Och idag ser det ut såhär.. Det går bara neråt!


Idag, har jag som vanligt ingenting att göra, min stora, stora syster har åkt med sin fästman till Cypern.. Det är bara den mellersta som är hemma nu efter sin resa med hennes pojkvän till Bulgarien, JAG DÅ?! Jag vill också utomlands, och jag har blivit medbjuden att åka med min pojkvän och hans familj till FILIPPINERNA, det skulle varit underbart soft, vara borta i 3 veckor utan att behöva vara i skolan. Men.. Man får inte vara borta mer än 14 dagar från skolan, piss! Och jag är inte ens 18, så detta suger apa.... Men, vi får se vad som händer!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0