Kalas?

Ska snart hem till min syster och fira hennes födelsedag, som egentligen är imorgon, men vi firar den idag, även om hon fyller år idag, men vi ska ändå äta tårta där idag, vilket är helt onödigt eftersom hon fyller år imorgon. Haha! Där fick jag väl dig/er lite förvirrade? Jag hoppas det för jag har tråkigt.

Idag har jag: Städat hela huset, vaknade 9 och började städa direkt, efter lite tv tittande och sånt. Sedan dusch och fix och sedan städning. Sedan fick jag för mig att gå upp till Bunketorp och plocka massa blåbär och göra blåbärsmuffins till min systers födelsedag, för jag har inte köpt en present. Innan jag gick fick jag sms av älsklingen där han sa tack för kortet jag skickade, jag har skickat ett av korten från Göteborg jag köpte. Sedan gick jag, jag plockade blåbär och björnbär och sedan gick jag hemåt, åt, gjorde pajen, och nu är den klar och står för att bli sval.
Ska snart göra iordning mig för att åka till syster.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0