Inte så värst långt kvar nu.

Nej, det är int elångt kvar tills den nedrans skolan börjar igen.. Fattar inte hur jag ska kunna kravla mig upp på morgonen och göra mig klar tills jag börjar klockan 1O..Känns näst intill omöjligt ändå. Men jag måste ju.. Slutar två timmar efter att vi börjar, yääy, onödigt. MEN, nu kommer det ett men, vi börjar iallafall en dag efter ettorna, suck on that bitches!

Ska snart duscha, tror jag, sedan äta. Eller.. Äta innan duscha sen? Åh gud jag vet inte, jag är så.. Borta i huvudet när jag är trött. Vi får se hur det blir helt enkelt. Men ska till stallet idag iallafall, så bajs på datan.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0