Göteborg-Stockholm-slutstation-Härnösand

Nu har älsklingen åkt hem.. Känner mig lite nere men inte som förra gången iallafall, det känns bra. Vi ska försöka träffas MINST en gång i månaden, alltså.. Typ som en helg i månaden.

Idag är jag helt trött, jag vet inte varför.. Jag somnar snart på stubberten, sov förut, men är fortfarande piss trött! Kan knappt skriva så jag får skriva om ord då och då, irriterande.

Jag har idag mailat till Härnösand, till kliniken där jag jobbade i somras, för att fråga om jag får praktisera där när vi har APU i fyra veckor, då blir jag isånnafall borta i fem veckor! HÄÄÄRLIGT! Jag är mycket glad över att jag mailat, jag hoppas på ett ja.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0