Godmorgon

Jag somnade runt 3 igår... Jag är helt slut.. Vill sooova mera! Men nä, det får man inte, först kommer mamma in på morgonen och frågar vad det var för post its jag ville ha för hon skulle åka någonstans med grannen, sen kommer pappa in och väcker mig och säger att klockan är 11, och att han går ut i förrådet, sen kan jag inte sova mera. Så nu sitter jag här, halvsover.

/J

ebba

förrådet *

2009-08-23 | 13:25:06 | http://ebbamichaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0