Fin, fint väder nu

Ja, titta ut bara ni som bor vid Göteborg och runt omkring, jättefint väder idag ju! IDag blir en utedag skulle jag tro, men.. Har absolut ingen att vara med.. Blir väl att vara själv idag, igen. Fattar inte varför folk frågar mig om att vi kanske kan hitta på någonting, ELAKT! Dem tänker bara på de personer dem VERKLIGEN gillar.. INgen gillar mig, för att jag sitter inne hela dagarna och är inte med några kompisar, men hur fan kan jag vara ute med kompisar när alla tror att jag vill sitta inne själv!? Lägg av menar jag. Jag vill vara med kompisar lika mycket som alla andra, jag har ju varit bortrest nu ett tag, så därför kan jag inte vara med kompisar, OCH jag måste till stallet på dagarna, följ med eller vänta, är det svårt att vänta eller?! De flesta brukar komma på något annat att göra, åka till stan med en annan kompis och komma hem sent, andra åker iväg och badar eller liknande, snällt. Är det kompisar? Nej..

Men, verkar inte som att jag har någonting att göra idag iallafall. Ska se om syster är hemma, kanske kan hälsa på henne?

/J

ebba

JAGVILLTRÄFFAHÄSTEN:)

2009-08-06 | 09:54:43 | http://ebbamichaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0