En lukt, en dusch.

Fråga mig inte om rubriken, tyckte det passade ihop, men det är mitt hår som behöver duschas egentligen, men.. Orkar inte bara stoppa in huvudet där och duscha av håret, det får bli hela kroppen..

Jag har även börjat ta mig en funderare på om jag kanske ska färga om håret? Mörkt, eller.. Toning får det nog bli faktiskt, det är så jobbigt med att färga, utväxter och allt det där. Ska fundera vidare tills på fredag då älskling kommer!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0