Dags för skolan, igen...

Dagen började bra asså! Duschar, byter om, sminkar mig, fixar håret lite smått, sedan ner för att äta frukost. Äter en macka sedan kommer jag på, plånboken! Var är den?! Så jag springer runt i hela huset, letar ihjäl mig, även i moppen, pappa blir arg för jag slarvat bort den, sedan kommer jag ihåg, jag la den ju i stallet, jag hoppas det iallafall för min egen skull annars får jag hjärtklappning och dör eller något.

Så inget busskort, ska låna mammas fritidskort, dock måste jag klicka på + innan jag sätter på kortet där, och sedan igen på maskinen innan jag går av. Men, måste man så måste man.



Nu är jag klar, tror jag :S Orkar inte fixa mer, ska slänga i lite musik i telefonen bara så.

/J



A M A N D A - foto&design

nej, men nära :-) jag bor i sundsvall! vet du säkert vart det ligger.

2009-08-25 | 20:54:10 | http://amandaberggren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0