Dagen

Idga ska jag nog sola en del på framsidan, när solen kommer dit vill säga, får se om jag sitter gå till baksidan och sola där, måste sola framsidan på min lilla kropp, blek som tusan men som tur var så fick jag lite färg igår när jag och Ebba var i Inseros.

Ska se om någon liten typ är hemma idag, kanske kan umgås med mig? Eller, nej just det ja! Dem umgås ju hellre med varandra än mig -.-'

/J

ebba

du skulle kunna umgås med mig... vet inte vad vi ska göra bara ;p

2009-08-07 | 10:14:53 | http://ebbamichaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0