Badning på G

Jajjemen ska du veta! Ebba kommer till hålan Lindome för att bada i någon sjö med lilla mig, jag hoppas upp till tusen att det är varmt i sjöarna här omkring, Barnsjön är dessvärre utesluten, orenaste sjön i Lindome vill man ju inte bada i.

Vill också bara passa på att säga att jag är helt uppbokad på jullovet! Då ska jag åka till Härnösand och fira jul + nyår där! Yes! Mamma sa faktiskt att det var okej, nu är jag glad för det, men ledsen för att Makky inte är här..

Nu ska jag snart duscha, eller äta först? Vi får se hur det blir med det! Kommer att äta och duscha någongång under dagen, så.. Tjolahopp!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0