APU (Praktik)

Jag har fixat min APU-plats, äntligen! Men jag fick panik nu när jag såg att sista inlämningsdagen var fredagen vecka 35!! PANIK UPP TILL MAX! Det är ju vecka 36 nu! Fan! Får lämna imorgon, dock till Åsa, hon kommer att flippa över.. Om jag nu inte försöker hitta någon annan lärare? Jag har ju fixat en egen praktikplats, så det bör ju inte vara världens grej om jag inte lämnat in på fredagen? Det är ju fixat, jag har nu praktikplats!!! Jag tycker det är så, iallafall.. *Gulp*

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0