Wuhu!

Tjena! Sitter vid datorn igen, min mage har fjärilar i sig, tihihi! Jag är nervös, kanske han inte gillar mig längre efter han kommer se mig?! Och föresten, han hittade tåget i Stockholm, duktig kille!

Jag ska snart ner till tåget här i Lindome och åka in till stan, ska ta tåget som får 16:55 härifrån, så jag kommer in till centralen vid 12 över fyra. Då har jag bråttom! Då måste jag snabbt in och titta på vilket spår tåget från Stockholm kommer ifrån, sedan ut och gå dit, jag har fem minuter på mig. Stressigt, stressigt! Men jag kommer nog att klara det GALLANT!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0