Where are my friends now?

Goddag#2! Well, det känns som att alla överger mig, jag vet att jag inte är den "snyggaste" av folket här i Sverige, men so what? Måste man vara snygg för att umgås med? (Frågan är inte till Shannon för jag vet redan vad hon tycker haha!) Alla de som bor här i mitt område som jag umgicks med innan, Lovisa, Evelina, Eli och Sofia, har övergett mig, frågar mig aldrig om jag vill hänga på dem till stan. Vem har sagt att jag inte vill det? Ja, jag har stallet mycket ofta nu när min syster inte är där mer, men so? Jag kan ta lite lediga dagar från stallet ändå.

Samma sak med Ebba och Shannon, dem frågar nästan inte mig mer om jag vill hänga med på saker, dem ska på konsert, och allt sånt (känns de som). Så kommer jag "Jaha, vad roligt för er *FakeSmile*"... Men, men.. Jag ska inte klaga. Jag har min dator som min segaste vän ever, som aldrig överger mig. Jag hatar mig själv för att jag sitter inne en solig dag. Jag gråter inombords......

/J

ebbapebba

Ja, vi ska på konsert, men när Shannon frågade om nån kunde hänga med henne svarade jag ja, du kunde också sagt att du ville följa med, om du nu ville det? Och jag har visst frågat dig om du vill ut och så, men det blir ju för fan svårare när du bor långt bort!

2009-04-02 | 16:34:12 | http://bobbster.blogg.se/
ebbapebba

<3

2009-04-02 | 16:34:28 | http://bobbster.blogg.se/
Maja

lilla julia, jag saknar dig <3

2009-04-08 | 23:12:22 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0