Warm day.

Goddagens! Kom nästan nyss hem från skolan, eller, kanske för 2O minuter sedan, men ändå. Glömde ju skriva på bloggen igår, så jag får väl ta och göra det lite snabbt nu. Igår var jag hundvakt igen, trevligt. Sedan åkte jag och syster hem till oss och åt grillat, mums! Sedan åt jag lite jordgubbar. Det var gårdagen i kort format.

I morse åt jag en god frukost, en macka, mjölk och jordgubbar i mjölk, i do like it!

Nu ska jag snart äta, sedan se på tv lite för att få upp min hjärna i varv, sedan ska jag faktiskt skriva lite på datorn, läxa, inlämningar. FY!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0