Vårig dag är det minsta man kan säga.

Tjena! Solien skiner, fåglarna kvittrar, barnen leker, jag har varit ute, japp... Det är nu vår osm in i helvete! Ursäkta mig för uttrycket, men jag ville bara få ut lite vårkänslor, precis som Ronja Rövardotter!

Ikväll ska jag och Makky till Inger och Arne och grilla där! Trevligt, trevligt! Har köpt blommor till dem, och det gjorde mamma med så dem får lite extra blommor där! Kul för dem ska ni veta!


Han fick rida Ljuffen igår! :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0