Våren är här, våren är här!

Goddag! Det visste inte ni som inte bor i Göteborg va? Att nu har vi blivit så inne att vi fått sol, värme och vår här! Det är underbart! Det firade jag med att slänga på mig ett par kort, korta byxor, mina fina gråa jag köpt.

Skolan var seg idag, men ändå soft, vi köpte glass (Shannon lånade mig pengar) och sedan satte vi oss i en trappa ute, vid skolan då, och käkade den. Sedan kom vi lite försent till lektionen, men sånt händer alla. Vi gottade ju oss som in i tusan mycket!

Idag ska jag nog dra med mig mamsingen till stallet, så ska jag kanske, rida ut? Kanske det ja! Han förtjänar att få rida ut och lulla i skogen den lilla plutten.

höhööö
höhöö
Underbart väder!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0