Trött...

Goddag! Jag säger bara att nu är jag trött som ett as! Jag vet inte varför! Jag borde gå ut, men har ingen att vara med. Mina kompisar har typ, dissat mig eller något. Det suger stort!

Helt underbart väder idag igen! Vår! Men det ändå lite kyligt, men det gör faktiskt inget, jag har fortfarande vårkänsla i mig, det pirrar i magen, fast... Det kanske inte beror på att det är vår här nu? Kanske det beror på att Maemark kommer på lördag! Jo, det tror jag.

Jag var med på gymnastiken idag, faktiskt! Spelade "tennis" eller vad vi nu gjorde, squash kanske det var, sa Ebba iallafall. Hur som helst, det sög stort (också). Sedan skulle vi ha spelat badminton, men jag, Ebba och Shannon gick in i ett gymrum vi har där, och började träna styrkan. Vi var nog mest flummiga än att vi tränade. Det får man stå ut med om man går första året på gymnasiet och det snart är lov!

Föresten, på tal om lov, jag ska sova ut som en kossa på lovet! Ska sova till tolv varje dag, om Makky väcker mig, går jag och lägger mig i min soffa, och då ska jag sova till tolv! Eller, det är vad jag känner nu iallafall, hur jävla trött som helst! Som jag nämnde ovan. Och nu kom jag på att vi har svenska läxa till imorgon. Fück! En kontaktannons ska skrivas av mig, ofta!

Well, om någon vill hitta på något imorgon eller så, säg till mig så umgås vi länge, länge! Jag har inte umgåtts med kompisar på år *lipa*. Det enda jag gör är att hänga med Lovisa ner till Ica då och då, det är det enda hon vill göra med mig eller nått.....

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0