Thunder.

Godkväll! Blir nog inte mycket mer läxa för ikväll. Åskan börjar dra sig fram över Lindome. Sveper om den lilla öfrorten som ett täcke. Där har vi svaret på varför jag har ont i huvudet som ett svin!

Jag måste bara säga att jag har ett bra liv trots allt! Jag har en underbar pojkvän som faktiskt gör allt för mig, älskar han för det! ÄLSKAR med stora bokstäver. Samt en bra familj, en familj som bryr sig, bra kompisar. Men otur ändå.. Jag ville faktiskt vara i Härnösand så länge jag kunde nu i sommar. Men nu verkar inte det heller bli av, får väl jobba och sedan åka hem....

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0