Samhällskunskap in my ass!

Goddagens! har just nu i denna stund samhällskunskap, det suger apröv! Jag hatar det något så extremt så jag vet inte vad. Vi hade "samtal" förut, jag, Ebba, Shannon, Frida och Sandra. Med Åsa om att vi inte umgicks längre (alltså jag, Ebba, Shannon, Frida och Sandra). Det var så extremt onödigt så jag vet inte vad! Onödigt till 1OO%! Vi bara satt där, fick svara på lite frågot hon ställde, man fick inte kalla Frida och Sandra för "dem" eller "de". Men sedan kallade Åsa oss för "dem". Idiot lärare eller nått?!

Hur som helst, vi kom inte fram till någonting, men Åsa trodde vist att hon "rörde lite i grytan" som hon sa det. Vilket hon inte gjorde för mig iallafall.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0