Morgonen i ett korvspad!

Godmorgon! Morgonen idag var något kaotisk. Jag försov mig och pappa försov sig! Jag vaknade klockan O7:O8. Och jag vaknade av att Maemark skickade ett "godmorgon"-sms till mig (tack!). Sedan så slängde jag mig ur sängen i panik! Ställde mig framför spegeln och sedan hörde jag det "Bruumm, bruuumm", pappas snarkande. Jag gick raskt in i hans sovrum och väckte honom, han for upp i panik och sprang nästan in på toaletten, jag höll faktiskt på att börja garva som ett as hela morgonen, det är ju ändå lite komiskt, att både jag och pappa försov oss.

Hur som helst, pappa kunde fortfarande köra mig till skolan, och jag kom inte försent. Så nu sitter jag på datorkunskapen och skriver detta om min konstiga morgon som jag inte vet varför den skedde, eller jo... Faktiskt så vet jag, jag glömde ställa klockan....

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0