Hundvakt!

Tjenare! Idag åkte jag inte hem från skolan, jag åkte till Mölndal, eller jag hoppade av i Mölndal kan man ju då säga eftersom det var det jag gjorde. Enzo, som min systers hund heter, är übersöt! Han bits, har vassa tänder, kissade en gång inomhus men han är söt ändå!

Jag passade honom från ungefär två till halv sju, fick gå mycket in och ut med honom för att han skulle kissa (kinkelinka som jag säger) men det var kul ändå. Fick leka med honom, umgås, pussa, få pussar och ge pussar. Var alldeles ensam hemma där eftersom systern var på jobbet (därav att jag var tvungen att passa honom).

Idag i skolan skulle vi haft med oss hundar egentligen, men Agneta (ägaren till Zally) var/är i Budapest nu, så jag kunde inte ta med Zally till skolan. Så jag och Shannon var hundlösa, skulle haft någon träningsredovisning idag med hund, men med mycket åh och men så slapp vi! Det var mest jag som pratade, Shannon smekte sin haka (haha!).





/J

cassandra

ÅÅÅH vad söt!! :D

2009-04-17 | 22:55:50 | http://windsofchange.blogg.se/
Stina

MEN GUD vad söt svimmar

2009-04-18 | 14:22:38 | http://flickaah.blogg.se/
Stina

MEN GUD vad söt svimmar

2009-04-18 | 14:22:38 | http://flickaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0