Hundvakt idag, igen.

Godmorgon! Igår ringde min syster och frågade om jag ville vara hundvakt för hennes hade varit tvungen att jobba idag. Så jag svarade ja, så idag ska jag vara hundvakt tills klockan sex eller runt där. Sedan ska hon köra hem mig och sedan drar jag och mamma till stallet och har insläppet där. Fast jag kommer ju då få göra allt, vilket inte gör någonting. Imorgon ska jag också ha insläppet, men det tjänar jag iallafall 2OO spänn på att göra, snacka om härligt gött!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0