Hund lektion, redovisning idag!!

Godmorgon! Jag bör egentligen äta nu, men ett måste är att skriva på bloggen. Annars slutar folk att läsa ju! Jag har gått från 2 besökare varje dag till ungefär 24 stycken!

Jag slapp gympan i morse, puss på dig mor! Haha, jag gillar min mamma, hon är bäst!

Har hundlektion senare idag, redovisning på den. Jag vill inte! Vi har ju inte fattat hur man ska göra! Jag kommer dö...

Nu ska jag nog äta frukost och fixa mig det sista, har maskara under ögat!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0