Hide and seek.

Godkväll! Idag åkte jag vill stallet med pappa, faktiskt, första gången på ett tag nu. Vi åkte vid halv sju, vi kom hem halv nio. Det var ett tag vi var där, för pappa skulle hjälpa Putte att installera någon vattenmeckajong! Så under tiden hann jag rida, borta hästen, gosa lite med honom, sedan så fick Zally komma ut och leka. Så när det bara var vi kvar i stallet (jag och pappa) så började jag leka lite kurragömma med Zally, det var faktiskt jättekul! Hon var så duktig, lite dum är hon nog. Hon såg mig, så skällde hon lite när hon såg mig och sedan hittade hon mig inte iallafall. Dumhund xD

Jag är nu trött, men jag börjar sent imorgon, och det är jättehärligt! OCh börjar sent på onsdag också,  härligt, härligt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0