Herregud!

Goddag! Herregud säger jag bara! Nu har jag suttit vid datorn sedan.. Ja sedan förra inlägget. Jag är en tråkig tjej, fortfarande trött, mina ögon säckar ihop, jag också. Jag leker tjock och äter chips, NU! Jag får inte skicka sms till Makky, han jammar med sitt band. Vill inte störa. Jag har allmänt tråkigt. RIKTIGT tråkigt. Känner mig utanför, jag vill inte bo här, jag vill flytta, flytta till Härnösand. Det ska jag göra till sommarn iallafall, det ska bli så härligt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0