Hemma från skolan en solig vårdag.

Tjena! Läste nyss lite bloggar jag följer. Mindre kul, men hur som helst, är sjuk. Inte fullt ut som jag var igår (thank God for that!). Och en sak till, funderar på att dra mig ur djurvårdar linjen. Det är ju ingen idé om man är o-omtyckt liksom av alla där. Kanske inte alla, vad vet jag. Men det är vad jag känner, känner mig utfryst av i princip alla, även de jag litade/litar på mest.

Igår var systrarna här , Emelie var här med sin nya valp, han är jättesöt! Jag fick hålla krummeluren i min famn, tyvärr så sov han under hela resans gång. Tråkmåns, men söt! Han är kittlig under fötterna, hur gulligt är inte det då?! Han drömmer så han gnyr, sprattlar och rör på sina små tår. Det roliga är att han kommer att bli lika stor som Emelies kompis hund Donna, hon är en stor rottis! Enzo/Enso är underbart gullig, och nu vill jag ha hund!

/J

loppan

jag fattar inte varför du ska envisas med att säga att du är ufryst av oss hela tiden, du vet ju fan att så är inte läget!

2009-04-14 | 14:12:00 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0