Härnösand i sommar, Julia!

God förmiddag! Första gången jag fick skriva " god för middag", det tror jag iallafall. Men hur som helst. Jag fick ju jobb i Härnösand, i tre veckor ska jag jobba där och det kommer att bli dö kul! Jag kommer då att jobba på en veterinärklinik där jag ska städa och få träffa djur, kommer också få se hur dem arbetar och hur dem tar emot "sjuklingarna", om dem nu är sjuka, det kanske bara gäller en spruta eller liknande.

Stället där jag ska jobba heter Veterinärkliniken Högakusten (tror jag). Och alltid när jag ska skriva "där jag ska jobba" är jag nära på att skriva "praoa". Bara för vi ska praoa snart med klassen i tre veckor. Jag ska praoa i mitt stall hos Agneta. Ska bli jättekul och så, har ingen aning om vad jag ska få göra eller liknande, spännande. Kommer nog iallafall få hjälpa till på morgonen med utsläppet och fodringen där, så då kommer jag att få gå upp tidigt. Funderar på om jag ska åka moppe dit varje morgon, eller sova där. Kanske kan sova där någon gång då och då men inte i tre veckor! Jag klarar mig inte utan min goa säng.

Men nu kan jag tyvärr inte skriva mer, håller på med ett arbete med engelskan, ska skriva om något fånigt engelskt talande land, jag valde Skottland, det är ett lite coolt land tycker jag allt. Vi måste skriva på engelska och sedan när vi är klara (det ska vara klart den 7/5) så ska vi prata inför klassen! Fuck no!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0