Gitarr, check!

Goddagens! Idag har jag och Makky (Maemark) varit på Universeum som vi har här i Göteborg! Sedan drog vi oss vidare till MAX och köpte hamburgare, eller han köpte det, inte jag, jag köpte en cola och smuttade lite på den, samt att jag snodde lite pommes frites av honom lite då och då. Sedan så fick vi till musikbörsen för att kolla gitarr, hittade vi? YES!

Dock så betalade Makky, skitans! Nu säger mamma att jag ska ge han alla mina pengar så att det täcker. Damn! Haha! Jag kommer att bli pank, men vet ni vad? Det gör inget!

Nu ska vi till stallet!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0