Gårdagen = glasstjockisar!

Tjena! La nyss in lite bilder från igår, två bilder med andra ord. Men igår var det ju riktigt härligt väder i Göteborg som jag nog skrev igår, och det är lika fint idag, lite kallare.

Jag, Shannon och Ebba köpte ju glass, så här är svå finfina bilder på tjejerna!

Hihi
Hihi

Sedan när jag kom hem, så var jag så varm så varm så jag bytte kläder. Eller byxor och till leggins, det var härligt, lite kallt, men härligt!

Hihi

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0