Dragonball Evolution.

Godmorgon! Igår var jag och Maemark på bio, vi kollade på Dragonball Evolution, inte för att jag ville, jag ville vara snäll mot honom och titta på det han ville. Den var väl helt okej kan jag väl skriva också då. Men jag tror inte ni kan gissa hur många tjejer det var på bion. Okej, jag ska säga: Fem. Fem tjejer i hela biosalongen. Pinsamt. Det var ju då (såklart) tjejer som kom med sina pojkvänner, antagligen gjorde dem samma som jag, gick dit för att vara snäll. Men för er som vill kolla in killar på bio, gå på Dragonball Evolution, där finns det i princip bara killar i våran ålder! Tyvärr kunde inte jag kolla på någon, eller, förlåt mig, där ljög jag. Det ska inte vara tyvärr, jag satt redan bredvid min drömprins i mörkret. Så det så!

På min nya gitarr har jag lärt mig två nya ackord, så nu kan jag fyra stycken! Tjuhuu vad det går framåt haha!

På måndag ska jag, Shannon och Ebba åka till Borås (tror jag??) och bada i deras simhall där, det ska bli trevligt! Mycket trevligt, bajs bara att min mage är lite tjock nu.. :( En ledsen gubbe för det.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0